piątek, 2 grudnia 2011

Przemeblowanie też może motywować.

Ponieważ przez kilka dni nie miałem dostępu do komputera i internetu zmuszony byłem podjąć działania na innej płaszczyźnie mojego rozwoju osobistego. Odkurzyłem moją biblioteczkę i znalazłem tam kilka ciekawych książek związanych z samodoskonaleniem Wstyd się przyznać ale niektóre leżą tam już kilka lat i do tej pory nie były nawet przejrzane.
Dodam, że znalazłem tam więcej książek, z różnych dziedzin, których jeszcze nie czytałem, a jestem ich dumnym posiadaczem. 

Więc zebrałem się w sobie i postanowiłem nadrobić zaległości. Wszystkie książki będę prezentował na udzielnej stronie z nadzieją, że będzie to mobilizacja do ich czytania. Dodam, że na półkach pod kurzem leżała wielka skarbnica wiedzy, którą już dawno powinienem mieć w głowie. Ciężko było wybrać od czego zacząć zatem zaczynam od "Podręcznika biegacza" (tę zacząłem czytać jeszcze przed kontuzją - jednak, mimo wszystko, przeczytam do końca). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz